Comunicat UNIQA | Rezultate T4 2021
Data publicarii: 01-03-2022 | EconomieSocietatea UNIQA Asigurări, potrivit comunicatelor oficiale ale companiei, a încheiat anul 2021 cu o creștere de 10% pe segmentul de asigurări non-auto, comparativ cu anul 2020. S-au înregistrat de asemenea prime brute subscrise în valoare de peste 37 milioane de euro pe acest segment de piață. În ceea ce privește asigurările de viață, UNIQA Asigurări de viață a încheiat anul 2021 cu un volum total al primelor brute subscrise de 23 de milioane de euro, cu 40% mai mult decât în anul precedent.
Per total, cele două companii UNIQA au încheiat anul 2021 cu un volum al primelor brute subscrise de 102 milioane de euro, cu 8,9% mai mult decât în 2020. Profitul net cumulat al acestora a ajuns la 5 milioane de euro la finele anului trecut. În prezent, UNIQA își menține prezența pe segmentul auto și cu asigurări facultative de tip CASCO.
“Pentru UNIQA, 2021 a fost un an de transformare majora. Am trecut la o noua etapa in evolutia companiei, iar acest lucru s-a văzut la nivelul modului în care ne organizam și gandim strategia, pozitionand clientul în centrul tuturor acțiunilor. Noul nostru model de afaceri este organizat pe trei paliere, adresand nevoile specifice fiecărui segment: Retail, Corporate & Affinity si Bancassurance. Am comunicat mai mult cu clienții și am aflat ca apreciază noua abordare, aspect confirmat și de rezultatele solide pe care le-am realizat in acest an. Am dovedit ca avem o mare capacitate de adaptare, continuand sa ne îmbunătățim performantele intr-un mediu volatil, marcat de numeroase provocari, concentrati pe linia strategica pe care ne-am trasat-o. UNIQA urmareste, mai departe, obiectivele de crestere durabila, cu planuri ambitioase pentru dezvoltarea activitatii in 2022 pe segmentele de asigurari non-auto si asigurari de viata. Totodata, dezvoltam programe de asigurare adaptate complexitatii si diversitatii clientilor corporate, precum si parteneriate inovatoare pentru solutii de asigurari de tip affinity. Nu in ultimul rand, facem demersuri pentru dezvoltarea unor noi solutii pe segmentul asigurarilor de garantii si asigurarilor de sanatate de grup. Numitorul comun al actiunilor noastre ramane, cu certitudine, calitatea experientei oferita clientilor si partenerilor nostri”, a declarat Paul Cazacu, CEO UNIQA Asigurari.
Și pe segmentul asigurărilor de viață, la fel ca și pe cel auto, UNIQA a continua pe parcursul anului trecut consolidarea rezultatelor cu un avans de 40% față de anul 2020, compania raportând creșteri susținute atât pe segmentul asigurărilor de viață tradiționale cât și pe segmentul asigurărilor de viață destinate produselor de creditare.
“Suntem alaturi de clientii de asigurari de viata, oferind solutii de protectie financiara integrate, adaptate nevoilor actuale si stilului de viata modern si tot mai dinamic. Perioada deosebita pe care o traversam ne-a aratat, o data in plus, cat de important este sa ramanem conectati la realitatea clientilor nostri, sa fim deschisi catre inovatie si catre gasirea celor mai potrivite modalitati prin care raspundem asteptarilor pe care le au in relatia cu asiguratorii. Reusim acest lucru fiind tot mai aproape de nevoile oamenilor si facand eforturi sustinute in a-i educa cu privire la importanta si necesitatea unei asigurari. Cred ca, prin strategia si actiunile noastre, ne asumam cu toata responsabilitatea acest rol si vom continua sa fim un partener de incredere in piata asigurarilor de viata din Romania”, a precizat Mihaela Stroia, CEO, UNIQA Asigurari de viata.
Per total, cele două companii UNIQA au încheiat anul 2021 cu un volum al primelor brute subscrise de 102 milioane de euro, cu 8,9% mai mult decât în 2020. Profitul net cumulat al acestora a ajuns la 5 milioane de euro la finele anului trecut. În prezent, UNIQA își menține prezența pe segmentul auto și cu asigurări facultative de tip CASCO.
“Pentru UNIQA, 2021 a fost un an de transformare majora. Am trecut la o noua etapa in evolutia companiei, iar acest lucru s-a văzut la nivelul modului în care ne organizam și gandim strategia, pozitionand clientul în centrul tuturor acțiunilor. Noul nostru model de afaceri este organizat pe trei paliere, adresand nevoile specifice fiecărui segment: Retail, Corporate & Affinity si Bancassurance. Am comunicat mai mult cu clienții și am aflat ca apreciază noua abordare, aspect confirmat și de rezultatele solide pe care le-am realizat in acest an. Am dovedit ca avem o mare capacitate de adaptare, continuand sa ne îmbunătățim performantele intr-un mediu volatil, marcat de numeroase provocari, concentrati pe linia strategica pe care ne-am trasat-o. UNIQA urmareste, mai departe, obiectivele de crestere durabila, cu planuri ambitioase pentru dezvoltarea activitatii in 2022 pe segmentele de asigurari non-auto si asigurari de viata. Totodata, dezvoltam programe de asigurare adaptate complexitatii si diversitatii clientilor corporate, precum si parteneriate inovatoare pentru solutii de asigurari de tip affinity. Nu in ultimul rand, facem demersuri pentru dezvoltarea unor noi solutii pe segmentul asigurarilor de garantii si asigurarilor de sanatate de grup. Numitorul comun al actiunilor noastre ramane, cu certitudine, calitatea experientei oferita clientilor si partenerilor nostri”, a declarat Paul Cazacu, CEO UNIQA Asigurari.
Și pe segmentul asigurărilor de viață, la fel ca și pe cel auto, UNIQA a continua pe parcursul anului trecut consolidarea rezultatelor cu un avans de 40% față de anul 2020, compania raportând creșteri susținute atât pe segmentul asigurărilor de viață tradiționale cât și pe segmentul asigurărilor de viață destinate produselor de creditare.
“Suntem alaturi de clientii de asigurari de viata, oferind solutii de protectie financiara integrate, adaptate nevoilor actuale si stilului de viata modern si tot mai dinamic. Perioada deosebita pe care o traversam ne-a aratat, o data in plus, cat de important este sa ramanem conectati la realitatea clientilor nostri, sa fim deschisi catre inovatie si catre gasirea celor mai potrivite modalitati prin care raspundem asteptarilor pe care le au in relatia cu asiguratorii. Reusim acest lucru fiind tot mai aproape de nevoile oamenilor si facand eforturi sustinute in a-i educa cu privire la importanta si necesitatea unei asigurari. Cred ca, prin strategia si actiunile noastre, ne asumam cu toata responsabilitatea acest rol si vom continua sa fim un partener de incredere in piata asigurarilor de viata din Romania”, a precizat Mihaela Stroia, CEO, UNIQA Asigurari de viata.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Analiza de piata: Efectul modificarilor fiscale din 2025 asupra antreprenorilor romani
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză